|
adiunkt w jednostce Wydział Zarządzania
|
dr
Aleksandra Wilk
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
23/24-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2N-223
23/24-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2S-223
23/24-L - Zarządzanie doświadczeniami pracowników 200-ZRZ-2S-311-MA
24/25-Z - Marketingowa komunikacja osobista 200-ZRZ-2S-115-MA
24/25-Z - Podstawy zarządzania marketingowego 130-IAK-2S-322
24/25-Z - Zarządzanie konfliktem 200-ZRZ-2N-322
24/25-Z - Zarządzanie konfliktem 200-ZRZ-2S-322
24/25-L - Metody badań marketingowych 200-ZRZ-2S-128-MA
24/25-L - Reklama 200-ZRZ-2S-474-MA
24/25-L - Zarządzanie doświadczeniami pracowników 200-ZRZ-2S-311-MA
25/26-Z - Metodologia badań marketingowych 140-GTR-1S-290
25/26-Z - Personal branding 200-ZRZ-2N-459-MA
25/26-Z - Personal branding 200-ZRZ-2S-459-MA
25/26-Z - Zarządzanie zespołem projektowym 200-IIE-1S-517
Prowadzone przedmioty
19/20-L - Zarządzanie doświadczeniami pracowników 200-ZRZ-2S-311-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
20/21-Z - Zarządzanie konfliktem 200-IIE-2N-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-Z - Zarządzanie konfliktem 200-IIE-2S-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-Z - Zarządzanie konfliktem 200-ZRZ-2N-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3)
20/21-Z - Zarządzanie konfliktem 200-ZRZ-2S-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-L - Marketing przemysłowy 200-ZIP-1S-111:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
20/21-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-IIE-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), ćwiczenia audytoryjne (grupa 5)
20/21-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZRZ-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3)
21/22-Z - Podstawy marketingu 130-APR-2S-308:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-Z - Podstawy marketingu 130-MBM-1S-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 1), zajęcia seminaryjne (grupa 2)
21/22-Z - Socjologia 200-ZRZ-1S-249:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-Z - Zarządzanie konfliktem 200-IIE-2S-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-Z - Zarządzanie konfliktem 200-ZRZ-2S-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-Z - Zarządzanie własnym rozwojem 200-ZRZ-1S-344:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
21/22-L - Marketing eventowy 200-IIE-2S-106:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-L - Podstawy marketingu 130-MBM-1N-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 1), zajęcia seminaryjne (grupa 2), zajęcia seminaryjne (grupa 3)
22/23-Z - Podstawy marketingu 130-130-1S-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 3), zajęcia seminaryjne (grupa 4)
22/23-Z - Zarządzanie własnym rozwojem 200-ZRZ-1S-344:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
22/23-L - Marketing eventowy 200-IIE-2N-106:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
22/23-L - Marketing przemysłowy 200-ZIP-1N-111:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
22/23-L - Współczesne zagadnienia ekonomii 200-ZIP-1S-294:
zajęcia warsztatowe (grupa 2), zajęcia warsztatowe (grupa 3)
22/23-L - Zarządzanie przedsiębiorstwem 130-MBM-2S-538:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Mechanika i fizyka statystyczna 220-PFM-1S-126:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Zarządzanie własnym rozwojem 200-ZRZ-1S-344:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3)
23/24-Z - Zarządzanie zorientowane na osiąganie rezultatów 200-ZIP-1N-365:
zajęcia warsztatowe (grupa 1)
23/24-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), wykład (grupa 1)
23/24-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2S-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-L - Zarządzanie doświadczeniami pracowników 200-ZRZ-2S-311-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-L - Zarządzanie przedsiębiorstwem 130-MBM-2S-538:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
24/25-Z - Marketingowa komunikacja osobista 200-ZRZ-2S-115-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy zarządzania marketingowego 130-IAK-2S-322:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Zarządzanie własnym rozwojem 200-ZRZ-1S-344:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), ćwiczenia audytoryjne (grupa 5), ćwiczenia audytoryjne (grupa 7)
24/25-L - Marketing internetowy i media społecznościowe 200-ZRZ-2S-442-MA:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1)
24/25-L - Metody badań marketingowych 200-ZRZ-2S-128-MA:
wykład (grupa 1), zajęcia warsztatowe (grupa 1)
24/25-L - Podstawy kierowania zespołem 200-ZRZ-1S-181:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
24/25-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2S-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
24/25-L - Zarządzanie doświadczeniami pracowników 200-ZRZ-2S-311-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
25/26-Z - Metodologia badań marketingowych 140-GTR-1S-290:
wykład (grupa 1), zajęcia praktyczne (grupa 1), zajęcia praktyczne (grupa 2)
25/26-Z - Zarządzanie własnym rozwojem 200-ZRZ-1S-344:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 5), ćwiczenia audytoryjne (grupa 6)
