![]() |
asystent w jednostce Wydział Zarządzania
|

dr
Anna Kondak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
21/22-Z - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021
22/23-Z - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021
23/24-Z - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021
23/24-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-IIE-1S-183
23/24-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1S-183
24/25-Z - Eyetracking, AI i EEG w neurobadaniach 200-INN-003
24/25-Z - Marketing 200-ZRZ-1N-104
24/25-Z - Marketing 200-ZRZ-1S-104
24/25-Z - Metodologia badań marketingowych 140-GTR-1S-290
24/25-Z - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021
24/25-Z - Współczesne koncepcje marketingowe 200-ZRZ-2S-293-MA
24/25-L - Marketing międzykulturowy 200-ZRZ-2S-109-MA
24/25-L - Marketing w handlu i usługach 200-ZRZ-1S-113
Prowadzone przedmioty
20/21-Z - Marketing 200-ZRZ-1N-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-Z - Marketing 200-ZRZ-1S-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
20/21-Z - Współczesne koncepcje marketingowe 200-ZRZ-2S-293-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
20/21-L - Marketing internetowy 200-IIE-2S-108:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 3)
20/21-L - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2)
21/22-Z - Marketing 200-ZRZ-1N-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-Z - Marketing 200-ZRZ-1S-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
21/22-Z - Podstawy marketingu 130-MBM-1S-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 3), zajęcia seminaryjne (grupa 4), zajęcia seminaryjne (grupa 5)
21/22-L - Marketing przemysłowy 200-ZIP-1S-111:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3)
21/22-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-IIE-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
21/22-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
21/22-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-IIE-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
21/22-L - Psychologiczne aspekty reklamy 200-ZIP-2N-223:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), ćwiczenia audytoryjne (grupa 5), ćwiczenia audytoryjne (grupa 6), ćwiczenia audytoryjne (grupa 7)
22/23-Z - Marketing 200-ZRZ-1N-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
22/23-Z - Marketing 200-ZRZ-1S-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
22/23-Z - Podstawy marketingu 130-130-1S-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 1), zajęcia seminaryjne (grupa 2)
22/23-L - Marketing internetowy 200-ZRZ-2S-108-MA:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 1)
22/23-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-IIE-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
22/23-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1N-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
22/23-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
23/24-Z - Marketing 200-ZRZ-1N-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Marketing 200-ZRZ-1S-104:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Podstawy marketingu 130-130-1S-308:
zajęcia seminaryjne (grupa 1), zajęcia seminaryjne (grupa 2), zajęcia seminaryjne (grupa 3)
23/24-L - Badania konsumenckie – zrozumienie podświadomych procesów decyzyjnych 200-HES-1S-006:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1)
23/24-L - Marketing przemysłowy 200-ZIP-1S-111:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), ćwiczenia audytoryjne (grupa 3)
23/24-L - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-IIE-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1N-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
23/24-L - Podstawy nowoczesnej komunikacji marketingowej 200-ZIP-1S-183:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-L - Zintegrowana komunikacja marketingowa 200-ZRZ-2S-346-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Eyetracking, AI i EEG w neurobadaniach 200-INN-003:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Metodologia badań marketingowych 140-GTR-1S-290:
wykład (grupa 1), zajęcia praktyczne (grupa 1)
24/25-Z - Nowoczesne działania marketingowe 200-HES-2S-021:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Współczesne koncepcje marketingowe 200-ZRZ-2S-293-MA:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)