![]() |
profesor uczelni w jednostce Wydział Humanistyczny
|

dr hab.
Jowita Guja
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
19/20-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
19/20-L - Filozofia kultury 430-KLT-2S-072
19/20-L - Futurystyczne tendencje w strategiach autokreacji 430-KLT-2S-076-NTE
20/21-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
20/21-Z - Kognitywistyka 430-IFS-2S-108
20/21-Z - Kulturowe tendencje w rozwoju nowych technologii 430-KLT-2S-138-NTE
20/21-Z - Obszary doświadczenia kultury współczesnej 430-KLT-2S-196-NTE
20/21-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256
20/21-Z - Społeczno-kulturowy potencjał VR i AR 430-HES-1S-029
20/21-Z - Teorie kultury 430-KLT-1S-369
20/21-L - Filozofia kultury 430-KLT-2S-072
20/21-L - Literatura we współczesnej kulturze 430-KLT-1S-142
20/21-L - Praktyka studencka 430-KLT-1S-240
20/21-L - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520
21/22-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
21/22-Z - Fashion studies 430-SOC-1S-068
21/22-Z - Kognitywistyka 430-IFS-2S-108
21/22-Z - Kulturowe tendencje w rozwoju nowych technologii 430-KLT-2S-138-NTE
21/22-Z - Obszary doświadczenia kultury współczesnej 430-KLT-2S-196-NTE
21/22-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256
21/22-Z - Projektowanie grantów w dziedzinie kultury 430-KLT-1S-270
21/22-Z - Społeczno-kulturowy potencjał VR i AR 430-HES-1S-029
21/22-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520
21/22-Z - Teorie kultury 430-KLT-1S-369
21/22-L - Futurystyczne tendencje w strategiach autokreacji 430-KLT-2S-076-NTE
21/22-L - Literatura we współczesnej kulturze 430-KLT-1S-142
21/22-L - Proseminarium 430-IFS-2S-279
21/22-L - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402
22/23-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
22/23-Z - Fashion studies 430-SOC-1S-068
22/23-Z - Kognitywistyka 430-IFS-2S-108
22/23-Z - Kulturowe tendencje w rozwoju nowych technologii 430-KLT-2S-138-NTE
22/23-Z - Literatura popularna w dobie nowych mediów 430-SOC-1S-488
22/23-Z - Obszary doświadczenia kultury współczesnej 430-KLT-2S-196-NTE
22/23-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256
22/23-Z - Projektowanie grantów w dziedzinie kultury 430-KLT-1S-270
22/23-Z - Seminarium I 430-IFS-2S-307
22/23-Z - Społeczno-kulturowy potencjał VR i AR 430-HES-1S-029
22/23-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520
22/23-Z - Teorie kultury 430-KLT-1S-369
22/23-Z - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402
22/23-L - Futurystyczne tendencje w strategiach autokreacji 430-KLT-2S-076-NTE
22/23-L - Literatura we współczesnej kulturze 430-KLT-1S-142
22/23-L - Proseminarium 430-IFS-2S-279
22/23-L - Seminarium II 430-IFS-2S-308
23/24-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
23/24-Z - Fashion studies 430-SOC-1S-068
23/24-Z - Kognitywistyka 430-IFS-2S-108
23/24-Z - Kulturowe tendencje w rozwoju nowych technologii 430-KLT-2S-138-NTE
23/24-Z - Obszary doświadczenia kultury współczesnej 430-KLT-2S-196-NTE
23/24-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256
23/24-Z - Projektowanie grantów w dziedzinie kultury 430-KLT-1S-270
23/24-Z - Seminarium I 430-IFS-2S-307
23/24-Z - Seminarium II 430-IFS-2S-308
23/24-Z - Społeczno-kulturowy potencjał VR i AR 430-HES-1S-029
23/24-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520
23/24-Z - Teorie kultury 430-KLT-1S-369
23/24-Z - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402
23/24-L - Futurystyczne tendencje w strategiach autokreacji 430-KLT-2S-076-NTE
23/24-L - Proseminarium 430-IFS-2S-279
23/24-L - Seminarium II 430-IFS-2S-308
24/25-Z - Fashion studies 430-430-xS-068
24/25-Z - Fashion studies 430-SOC-1S-068
24/25-Z - Kognitywistyka 430-IFS-2S-108
24/25-Z - Kulturowe tendencje w rozwoju nowych technologii 430-KLT-2S-138-NTE
24/25-Z - Literatura popularna w dobie nowych mediów 430-SOC-1S-488
24/25-Z - Obszary doświadczenia kultury współczesnej 430-KLT-2S-196-NTE
24/25-Z - Projektowanie grantów w dziedzinie kultury 430-KLT-1S-270
24/25-Z - Seminarium I 430-IFS-2S-307
24/25-Z - Społeczno-kulturowy potencjał VR i AR 430-HES-1S-029
24/25-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520
24/25-Z - Teorie kultury 430-KLT-1S-369
24/25-Z - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402
24/25-L - Futurystyczne tendencje w strategiach autokreacji 430-KLT-2S-076-NTE
24/25-L - Proseminarium 430-IFS-2S-279
24/25-L - Seminarium II 430-IFS-2S-308
Prowadzone przedmioty
20/21-L - Od Tolkiena do Browna - literatura popularna w XX i XXI wieku 430-HES-2S-009:
wykład (grupa 1)
20/21-L - Posthumanizm - antyhumanizm - transhumanizm 430-KLT-1S-232:
ćwiczenia audytoryjne (grupa 1)
20/21-L - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520:
zajęcia warsztatowe (grupa 1)
21/22-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520:
zajęcia warsztatowe (grupa 1)
21/22-L - Od Tolkiena do Browna - literatura popularna w XX i XXI wieku 430-HES-2S-009:
wykład (grupa 1)
21/22-L - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2)
22/23-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2)
22/23-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520:
zajęcia warsztatowe (grupa 1)
22/23-Z - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Programowanie środowisk wirtualnych 430-IFS-2S-256:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2)
23/24-Z - Społeczno-kulturowy potencjał technologii VR i AR 430-430-1S-520:
zajęcia warsztatowe (grupa 1)
23/24-Z - Wirtualna rzeczywistość w technologii HMD 430-IFS-2S-402:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2)
24/25-Z - Projektowanie grantów w dziedzinie kultury 430-KLT-1S-270:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2)