![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej
|

dr inż.
Tomasz Dębiński
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
20/21-Z - Grafika trójwymiarowa i animacja 110-ETI-2S-084
20/21-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345
20/21-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345
20/21-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345
21/22-Z - Grafika trójwymiarowa i animacja 110-ETI-2S-084
21/22-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236
21/22-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272
21/22-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INS-1S-272
21/22-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345
21/22-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345
21/22-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345
21/22-L - Programowanie grafiki 3D 110-INS-1N-272
22/23-Z - Grafika trójwymiarowa i animacja 110-ETI-2S-084
22/23-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236
22/23-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272
22/23-Z - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1S-272
22/23-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345
22/23-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345
22/23-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345
22/23-L - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1N-272
23/24-Z - Grafika trójwymiarowa i animacja 110-ETI-2S-084
23/24-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236
23/24-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272
23/24-Z - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1S-272
23/24-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345
23/24-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345
23/24-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345
23/24-L - 3D Graphics Programming 110-INT-xS-248
23/24-L - Grafika komputerowa 110-ITE-1N-083
23/24-L - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1N-272
24/25-Z - Grafika trójwymiarowa i animacja 110-ETI-2S-084
24/25-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236
24/25-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272
24/25-Z - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1S-272
24/25-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345
24/25-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345
24/25-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345
24/25-L - 3D Graphics Programming 110-INT-xS-248
24/25-L - Augmented and Virtual Reality Systems 110-INT-xS-247
24/25-L - Grafika komputerowa 110-ITE-1N-083
24/25-L - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1N-272
Prowadzone przedmioty
20/21-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
20/21-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
20/21-L - Grafika komputerowa 110-ETI-2S-083:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2)
20/21-L - Grafika komputerowa 110-ITE-1S-083:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 7), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 8)
21/22-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INS-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
21/22-L - Programowanie grafiki 3D 110-INS-1N-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
22/23-L - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1N-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Programowanie grafiki 3D 110-INO-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1S-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2S-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
23/24-L - Programowanie grafiki 3D 110-ITE-1N-272:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy grafiki wektorowej i rastrowej 110-ETI-1S-236:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ETI-2S-345:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Systemy rzeczywistości wirtualnej 110-ITE-2N-345:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)