![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Informatyki
|

dr inż.
Witold Alda
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
19/20-Z - Computer Graphics 230-INT-xS-032
19/20-L - Computer Graphics 230-INT-xS-032
19/20-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389
20/21-Z - Computer Graphics 230-INT-xS-032
20/21-Z - Grafika komputerowa 1 220-PFM-1S-084
20/21-Z - Grafika komputerowa 2 220-PFM-1S-085
20/21-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214
20/21-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-INF-2S-415
20/21-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435
20/21-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1S-435
20/21-L - Computer Graphics 230-INT-xS-032
20/21-L - Grafika komputerowa 1 220-PFM-1S-084
20/21-L - Grafika komputerowa 2 220-PFM-1S-085
20/21-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389
21/22-Z - Grafika komputerowa 230-TEI-1S-118
21/22-Z - Grafika komputerowa 1 220-PFM-1S-084
21/22-Z - Grafika komputerowa 2 220-PFM-1S-085
21/22-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214
21/22-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-IND-2S-415
21/22-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435
21/22-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 230-INF-1S-437
21/22-L - Grafika komputerowa 1 220-PFM-1S-084
21/22-L - Grafika komputerowa 2 220-PFM-1S-085
21/22-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389
22/23-Z - Grafika komputerowa 230-TEI-1S-118
22/23-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214
22/23-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-IND-2S-415
22/23-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435
22/23-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 230-INF-1S-437
22/23-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389
23/24-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214
23/24-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-IND-2S-415
23/24-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435
23/24-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 240-INF-1N-435
23/24-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 240-INF-1S-437
23/24-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389
23/24-L - Technologie gier komputerowych 240-INF-2S-389
24/25-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214
24/25-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-IDS-2S-415
24/25-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-INF-2S-415
24/25-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 240-INF-1S-437
24/25-L - Technologie gier komputerowych 240-INF-2S-389
Prowadzone przedmioty
19/20-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
20/21-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
20/21-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-INF-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Grafika komputerowa 230-TEI-1S-118:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-IND-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 6), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
21/22-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 230-INF-1S-437:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), wykład (grupa 1)
21/22-L - Metody programowania równoległego 230-IND-2S-187:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), wykład (grupa 1)
21/22-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Grafika komputerowa 230-TEI-1S-118:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 1), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 230-IND-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 7), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 6), ćwiczenia projektowe (grupa 7), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Wstęp do grafiki komputerowej 230-INF-1N-435:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), wykład (grupa 1)
22/23-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 230-INF-1S-437:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), wykład (grupa 1)
22/23-L - Metody programowania równoległego 230-INF-2S-187:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), wykład (grupa 1)
22/23-L - Technologie gier komputerowych 230-INF-2S-389:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-IND-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), wykład (grupa 1)
23/24-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 240-INF-1S-437:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), wykład (grupa 1)
23/24-L - Metody programowania równoległego 240-INF-2S-187:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), wykład (grupa 1)
23/24-L - Technologie gier komputerowych 240-INF-2S-389:
ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 6), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Introduction to Computer Graphics 120-CSC-1S-214:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-IDS-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 6), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Wirtualna rzeczywistość i wizualizacja 240-INF-2S-415:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 3), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 4), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 5), ćwiczenia laboratoryjne (grupa 6), ćwiczenia projektowe (grupa 1), ćwiczenia projektowe (grupa 2), ćwiczenia projektowe (grupa 3), ćwiczenia projektowe (grupa 4), ćwiczenia projektowe (grupa 5), ćwiczenia projektowe (grupa 6), wykład (grupa 1)
24/25-Z - Wstęp do programowania grafiki komputerowej 240-INF-1S-437:
ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), wykład (grupa 1)